המעבר לרכב חשמלי נשמע כמו שדרוג חכם: לא מחליפים שמן מנוע, לא מתדלקים, רק מטעינים ונוסעים.
אבל המציאות קצת יותר מורכבת.
כי גם רכב חשמלי צריך טיפול, ולא כל מוסך יודע באמת מה לעשות איתו.
ב־אלקטריקאר מבית מרכז שירות גיל ניב, אנחנו מטפלים בכל הרכבים החשמליים שנמכרים כיום בישראל עם ידע, ניסיון וציוד שמותאם בדיוק לעולם הזה.
אז מה כן צריך לבדוק ולטפל ברכב חשמלי?
רכב חשמלי אולי שונה בתכנון המכני – אבל יש בו הרבה מה לטפל:
-
שמן ממסרה קדמי / אחורי – כן, הוא קיים. וכן, צריך להחליף.
-
מערכת בלמים – בגלל בלימה רגנרטיבית יש פחות שחיקה, אבל עדיין נדרשת בדיקה והחלפת נוזל בלמים.
-
מערכת מיזוג אוויר.
-
בדיקות סוללה – ניטור בריאות הסוללה, טעינה, מתח, תאים לא מאוזנים
-
עדכוני תוכנה – לרכב עצמו, למסכים, ולפעמים גם לסוללה
-
חיישנים – מצלמות, עזרי חניה, מערכת שמירה על נתיב
-
תקלות חשמליות – משקעי טעינה, מערכות תאורה, בקרי זרם
-
פחחות וצבע – בהתחשבות מלאה במיקום הסוללה וחיווטי המתח הגבוה
-
מערכת מתלים, בולמים, צמיגים והיגוי – כמו כל רכב, רק שברכב חשמלי המשקל גבוה יותר ויש השפעה על השחיקה
מי כן יודע לטפל ברכב חשמלי?
במילה אחת: אלקטריקאר.
אנחנו מוסך מוסמך לרכב חשמלי עם רישיון משרד התחבורה, הכשרה ייעודית, ציוד מבודד למתח גבוה, מחשבי אבחון מתקדמים – ובעיקר ניסיון עם מאות רכבים חשמליים מכל הסוגים.
כל הדגמים. באמת
כל הדגמים:
אנחנו מטפלים בדגמים המובילים בישראל, כולל:
BYD – Atto 3, Dolphin, Seal, Tang, Han, Seagull
GEELY – Geometry C, E, M6, Panda Mini
XPENG – G6, P7, G9
MG – MG4, ZS EV, Marvel R
ORA – Funky Cat
JAC – e-J7, e-JS1
SERES, TESLA, MAXUS, NETA, SKYWELL, SKYWORTH, VOLVO Recharge, AUDI e-tron, MERCEDES EQ,
BMW i, MINI Electric, KIA EV6/Niro/Soul, HYUNDAI Ioniq/Kona, PEUGEOT e-208/e-2008,
CITROEN, OPEL, FIAT 500e, RENAULT Megane/Zoe, NISSAN Leaf, DACIA Spring,
JAGUAR I-Pace, PORSCHE Taycan, CADILLAC Lyriq, CHEVROLET Silverado EV,
FORD Mustang Mach-E, HONDA e, POLESTAR, LEAPMOTOR,
ZEEKR 001/X, LYNK & CO, LUCID Air, VINFAST VF8, CITY TRANSFORMER CT-1
למה דווקא אצלנו?
מוסך מוסמך לרכב חשמלי
ציוד ואבחון מותאמים למתח גבוה
טיפול בכל המותגים
ניסיון מוכח
שירות אמין ומדויק
מיקום נגיש: אזור תעשייה שילת
סיכום
גם רכב חשמלי, מתקדם ככל שיהיה צריך טיפול. הוא אולי לא דורש שמן מנוע, אבל יש לו עולם שלם של מערכות, חיבורים, סוללות וטכנולוגיה שדורשות מקצועיות אמיתית.
אם הרכב החשמלי שלכם חשוב לכם תנו למישהו שמבין באמת לטפל בו.